Lessen & Programma’s

Doe Mee

 

Lessen & Programma's

 

PERSONAL TRAINING

 

Fit worden onder goede begeleiding en binnen 60 minuten. Dan is Personal Training iets voor jou. Je krijgt 1 op 1 begeleiding thuis of op locatie en je beschikt over een app waarmee je zelf online je trainingen kan inplannen en bijhouden. Daarnaast kan je gemakkelijk je voedingschema bijhouden en uitdagingen aangaan met andere leden. Naast de trainingen krijg je tips, voedingsadviezen en een gratis work-out voor thuis.

Je kan kiezen voor een losse les of een 12 weken pakket. Met het 12 weken pakket krijg je één keer in de week Personal Training.

 

P E R S O N A L    T R A I N I N G

12 wk pakket:  35,- per les
Losse training:55,- per les

 

 

 

 

ONLINE COACH

Wil je liever zelf trainen dan kan je kiezen voor ons programma Online Coach. Er zijn twee verschillende optie, een basis of PRO programma.

Online Coach Basis, je krijgt een krachtschema op drie verschillende niveaus. Daarnaast krijg je de gratis app om je trainingen bij te houden.

Online Coach Pro biedt meer mogelijkheden. Je krijgt een persoonlijk kracht en voedingsschema en een gratis app. Met deze app kan jezelf je trainingen en voeding bijhouden, uitdagingen aangaan met andere leden en je krijgt tips in de community pagina. Train waar jij en wanneer je maar wilt.

Kies voor een 1 maand, 3 maanden of 12 maanden abonnement. 

 

Zwanger FIT

Wil jij je fit blijven en je conditie op pijl houden vanuit huis of toch liever in groepsverband, beide is mogelijk. Het Zwanger Fit programma is speciaal ontwikkeld voor de zwangere vrouw. Met de gratis app die bij het programma wordt geleverd kun je de trainingen en voeding bijhouden. Op de Zwanger Fit community worden tips en gezonde recepten uitgewisseld. Wil jij fit richting de bevalling, start vandaag nog!


Z W A N G E R    F I T

Locatie: Oldekerk, Fysio Blauw
              Leek

 

 

 

BOOTCAMP

BOOTCAMP is een spierversterkende trainingsmethode uitgevoerd in teamverband onder professionele begeleiding van een fitnessinstructeur. Het doel is om de kracht en uithouding te verbeteren door intense groep trainingen. Door in teamverband te sporten ligt de efficiëntie hoger dan dat de deelnemers individueel zouden gaan sporten. Met de gratis app die bij de les wordt geleverd kan je de trainingen en voeding bijhouden.

Wil jij fit worden en samen je doelen behalen? Ben jij niet bang om vies te worden? Dan zie ik je graag op de BOOTCAMP training.

 

B O O T C A M P

Locatie: Oldekerk
Ma: 20:00 uur - 21:00 uur
Wo: 18:30 uur - 19:30 uur ( 7-12 jaar)
Wo: 20:00 uur - 21:00 uur

Locatie: Oostindie/Leek
Di: 09:00 uur - 10:00 uur  (start 18 juni)
Vr:  18:30 uur - 19:30 uur ( 7-12 jaar, start 14 juni)  
Vr:  20:00 uur - 21:00 uur

 

BODYSHAPE

Bodyshape is een freestyle les, elke week wordt je verrast met een nieuwe routine. Je gaat los op de laatste maar ook de old skool hits. De les bestaat uit een mix van Aerobics, Zumba, Pilates en BBB training. Je traint zowel cardio en kracht, alle spiergroepen komen hier aan bod. Met de gratis app die bij deze les wordt geleverd kan je de trainingen en voeding bijhouden. Deze Small Group Les wordt gegeven door Renee Kooistra. 

 

B O D Y S H A P E

 

Locatie: Oldekerk, Sportcentrum Eekeburen

Donderdag: 20:00 - 21:00 uur

 

 

SKI TRAININGEN

Fit op wintersport. Met het SkiFit programma train je de juiste spieren waarvan veel gevraagd wordt tijdens de wintersportweek. Zo heb je minder kans op blessures en spierpijn en ski je soepel van de piste. Wil jij graag persoonlijke begeleiding of wil je thuis trainen beide is mogelijk met onze gratis app.

Naast je SkiFit programma ook skiles nemen, dat kan. Vraag naar de mogelijkheden.

 

Business BOOTCAMP

 

 

Speciaal voor bedrijven die willen investeren in de gezondheid van hun medewerkers, is er business BOOTCAMP. De programma's zijn toegankelijk voor werknemers van ieder sportniveau, van beginner tot en met gevorderde sporters. Inspanning in de buitenlucht blijkt al snel een effectieve vorm van teambuilding te zijn. Maak bijvoorbeeld de vrijdagmiddagborrel een keer actief en profiteer van de voordelen van alle werknemers. Samen de uitdaging aangaan, fitter, sterker en gezonder de week afsluiten.

Voordelen voor u en uw werknemers.

> Verhoging van productiviteit
> Reductie van stress
> Betere concentratie
> Teambuilding
> Verlaging ziekteverzuim

> De trainingen worden gegeven op locatie vlakbij uw bedrijf
> gecertificeerde en ervaren trainer
> Flexibele dagen, tijden en locatie
> Trainingsmateriaal wordt verzorgd

Bootcamp is een spierversterkende trainingsmethode uitgevoerd in teamverband onder professionele begeleiding van een fitnessinstructeur. Het doel is om de kracht en uithouding te verbeteren door intense groep trainingen. Door in teamverband te sporten ligt de efficiëntie hoger dan dat de deelnemers individueel zouden gaan sporten. Met de gratis app die bij de les wordt geleverd kan je de trainingen en voeding bijhouden.

Bootcamp voor uw bedrijf? Vraag hier uw offerte aan.

 

 

 

 

BBB

 

Wil jij afvallen en fit worden vanuit huis of toch liever in groepsverband, beide is mogelijk. Het BBB programma is speciaal ontwikkeld voor alle vrouwen die een keer echt resultaat willen behalen. Met de gratis app die bij het programma wordt geleverd kun je de trainingen en voeding bijhouden. Op de BBB community worden tips en gezonde recepten uitgewisseld. Wil jij fit worden, start vandaag nog!

B B B

Locatie: Leek en Oldekerk

 

 

 

Senioren Fitness

 

Bij onze Senioren fitness train je samen met leeftijdsgenoten in een uur het hele lichaam. Alle spieren worden getraind en de training verbetert uiteraard ook het uithoudingsvermogen. Tevens merk je dat de flexibiliteit van de spieren toeneemt en dat je balans verbeterd. Senioren fitness is goed voor de gezondheid en daarnaast is het samen sporten erg gezellig. 

S E N I O R E N    F I T N E S S

Locatie: Oldekerk, Fysio Blauw

De lessen worden binnen en in de buitenlucht gegeven.

 

Personal Training

Een gezonde geest staat centraal met een gezond lichaam, klinkt clichë maar het is waar. Door het sporten daalt je stresslevel, waardoor je ook buiten het sporten beter presteert: je slaapt beter, je hebt meer energie en je vetgehalte gaat omlaag. Kortom, je voelt je beter en gezonder. Bestaat jouw ochtend uit drie keer snoozen voordat je uit bed komt en wordt je vervolgens maar moeilijk wakker? Je kunt het voorkomen door lichamelijk fitter te worden! Fitte mensen zijn energieker en vitaler en hebben een sterker immuunsysteem en dat voorkomt dat je snel ziek wordt.

Wil jij verandering en je doelen behalen, start vandaag nog en ik help je graag.

Afvallen

Als je gewicht verliest heeft dat veel voordelen, niet alleen fysieke voordelen. Stel je eens voor dat je in de spiegel kijkt en een lichaam ziet waar je blij van wordt, een lichaam waar je trost op bent.  Afvallen geeft je een enorme energie- en motivatie boost om door te zetten en uiteindelijk jouw droomfiguur te bereiken. Afvallen heeft dus ook psychische voordelen: je kan trots op jezelf zijn, op wat jij zelf bereikt hebt!

Kracht

Door het doen van krachttraining met behulp van gewichten of andere vormen van weerstand, zoals een kettlebell, weerstandsbanden of lichaamsgewicht, kun je een aantal positieve effecten realiseren. De voordelen van krachttraining met behulp van een persoonlijk opgesteld krachttraining schema zijn ongekend groot. Zo kan het doen van krachttraining tot een grotere spiermassa en uithoudingsvermogen van je spieren leiden. Daarnaast kan het bijdragen aan de explosieve kracht en helpt het bij het versterken van je pezen, ligamenten en botten.

 Cardio

Cardio fitness is een perfecte training om je lichaam in top conditie te krijgen. Het verbeterd de werking van je longen, hart en bloedvaten en natuurlijk je uithoudingsvermogen. Daarnaast heeft het nog tal van positieve voordelen.

Waarom een Personal Trainer?

Meer resultaat uit uw trainingen.
Door het trainen met een goede personal trainer traint u effectiever. Dit betekent meer resultaat in minder tijd.

Veilig trainen.
Van een goede personal trainer leert u de juiste technieken van oefeningen aan waardoor u minder risico’s op blessures hebt.

Stok achter de deur.
Moeite met volhouden? Een goede personal trainer is niet alleen een stok achter de deur maar brengt ook plezier in het trainen.

Voeding en levensstijl begeleiding.
Resultaat uit trainen is meer dan alleen trainen. Door de juiste aanpassingen in voeding bereik je optimaal resultaat en houd je het resultaat ook langer vast.

Hoe werkt de 10 rittenkaart?

Een 10 rittenkaart blijft drie maanden geldig. Wanneer je een les niet kan, mag je deze later inhalen mits het binnen de drie maanden regeling valt. Je meldt je aan voor de les via de app.

Is het mogelijk om thuis te trainen?

Het is mogelijk om thuis te trainen met de volgende programma’s: Online Coach, Personal Trainer, SKI en Zwanger Fit. Voel jij je bij deze optie meer op je gemak neem dat contact met mij op.

Hoe werkt de app?

De app helpt jou om een goed overzicht te krijgen van jouw dagelijkse beweging en voeding. Daarnaast ondersteund en motiveert de app jou om je doelen te halen. Met de app kun je aangeven wanneer je wilt komen trainen of een les wil gaan volgen, je kunt jezelf heel gemakkelijk aanmelden voor de les. Daarnaast zit je in een community waar je tips kunt uitdelen of uitdagingen aan kan gaan met mede sporters.

Wat voor schoeisel heb ik nodig?

De mate waarin spieren, pezen en gewrichten worden belast verschilt sterk per activiteit. Om blessures te voorkomen en het comfort te vergroten is het erg belangrijk om de eigenschappen van je schoenen goed af te stemmen op de activiteiten die je gaat doen. We hebben de belangrijkste eigenschappen van fitnessschoenen op een rijtje gezet.

Demping
Om de schokken die ontstaan tijdens het springen en dansen op te kunnen vangen, is het belangrijk dat een schoen over voldoende demping beschikt. Vaak worden de tussenzolen van fitnessschoenen gemaakt van goed dempende materialen zoals PU of EVA. Naast dempende tussenzolen hebben de meeste merken hun eigen specifieke dempingsystemen die in de voorvoet en/of in de hiel zijn ingebouwd. Afhankelijk van de activiteit is het belangrijk of het dempingsysteem in de voorvoet, hak of in beiden zit.

Stabiliteit
Bij sommige vormen van high impact groepslessen (Bodyshape) worden voeten en gewrichten intensief zijwaarts belast. Om de kans
op vervelende enkelblessures tijdens de zijwaartse bewegingen te verkleinen, moet een schoen over voldoende zijwaartse stabiliteit beschikken. Extra stabiliteit wordt vooral verkregen door:

• Buitenzolen met een brede basis
• Het gebruik van bepaalde kuipconstructies in de zool
• Verstevigingen in het bovenwerk
• Extra ventileringssystemen

Let op! Dikke, zachte tussenzolen zitten vaak heerlijk, maar bieden over het algemeen weinig stabiliteit.

Ventilatie
Sommige fitnessactiviteiten zijn zeer intensief en hebben sterke transpiratie tot gevolg (ook van de voeten). Om ervoor te zorgen dat een schoen de warmte van de voet goed kwijt kan, is het belangrijk dat het bovenwerk goed ventileert. In het bovenwerk van veel fitnessschoenen is hiervoor gebruik gemaakt van mesh nylon, een zeer open geweven materiaal dat ervoor zorgt dat de warmte snel naar buiten kan.

Pasvorm
Schoenen met een goede pasvorm zijn, vooral bij beweging intensieve vormen van fitness, zeer belangrijk. Uiteraard is een goede maat belangrijk, maar ook de leest van de schoen moet goed bij de vorm van de voet passen. De belangrijkste aandachtspunten hierbij zijn de volgende:

• De schoen moet bij de hiel perfect aansluiten en absoluut niet slippen.
• De schoen moet in de lengte over voldoende teenruimte beschikken. Te kleine schoenen verhogen de kans op pijnlijke tenen en blauwe nagels.
• De breedte van de schoen moet perfect aansluiten bij de breedte van de voet. Te brede schoenen verhogen de kans op blaren en verminderen de stabiliteit.

Laat je informeren bij een sportzaak.

Kan ik een gratis proefles meedraaien?

Het is mogelijk om bij Bodyshape, BBB, Senioren Fitness, Zwanger Fit en Bootcamp een proefles te volgen. De kosten voor een try-out bedraagt 3,-. Je kan je aanmelden via het contact formulier.

Wat is het opzegtermijn?

Het opzegtermijn is één kalendermaand.

Met uitzondering van de abonnementen. Deze kun je tot een week voordat het nieuwe abonnement in gaat opzeggen.

Work